Sunday, April 3, 2011

1 tahun lg...di mana aku?

Sem 4 dh hampir melabuhkan tirai...tgl kurang 2 mggu lg utk lecture dan pastu masing2 sibuk prepare nak exam..hanya tgl 2 sem lg utk aku tamatkan diploma nie...insyaALLAH...ape yang bermain dipikiran aku skrg...dimana aku pas tamat diploma nie...adakah aku sambung belajar atau masuk ke alam pekerjaan? bersediakah aku utuk semua tu? Dunia sekarang terlalu byk persaingan...mampu ke aku utk mgharunginya? Aku hanya mendoakan agar TUHAN tunjukkan jalan yang terbaik utk aku , dimurahkan rezeki dan diberi kekuatan utuk menempuh hidup ini. aku gak berharap aku dapat menemui jawapan yang pasti yang aku masih mencari selama ini. YA ALLAH kenapa lah aku susah nak lupekan die....

1 comment:

Anonymous said...

semoga berjaya dalam hidup,..insyaAllah,amin..:)